Kako mogu kontaktirati Familium?
Kontaktirajte nas na e-mail adresu: info@familium.rs ili nas pozovite na broj telefona: 011 4410021, svakog radnog dana od 9 do 16 časova.
Kako mogu da promenim sadržaj naloga?
Porudžbine su spremne i isporučene radnim danima u roku od 24 sata. Po završetku, dobićete e-poruku sa potvrdom u roku od 5 minuta od postavljanja porudžbine. Trebalo bi da ga dobijete na adresu e-pošte koju ste koristili tokom procesa naručivanja. Ako ne možete da pronađete mejl sa potvrdom, proverite svoju neželjenu poštu ili nas kontaktirajte na: info@familium.rs.
Mogu li da promenim informacije u narudžbini?
Kontaktirajte nas na: info@familium.rs i mi ćemo se potruditi da uzmemo u obzir promenu porudžbine. Ako je vaša porudžbina već poslata, nećemo moći da obradimo promenu. Ako želite da dodate još jednu knjigu vašoj porudžbini, a ona je već potvrđena e-poštom, napravite još jednu porudžbinu.
Mogu li da promenim kontakte i adresu za dostavu u porudžbini?
Kontaktirajte nas na: info@familium.rs i mi ćemo se potruditi da uzmemo u obzir promjenu narudžbe. Ako je vaša porudžbina već poslata, nećemo moći da obradimo promenu.
Mogu li da promenim sadržaj naloga?
Kontaktirajte nas na: info@familium.rs i mi ćemo se potruditi da uzmemo u obzir promenu porudžbine. Ako je vaša porudžbina već poslata, nećemo moći da obradimo promenu. Ako želite da dodate još jednu knjigu vašoj porudžbini, a ona je već potvrđena putem e-pošte, napravite još jednu porudžbinu.
Kako mogu otkazati narudžbu?
Kontaktirajte nas na: info@familium.rs i pokušaćemo da uzmemo u obzir promenu porudžbine. Ako je vaša porudžbina već poslata, nećemo moći da obradimo promenu. Paket možete vratiti najkasnije u roku od 14 dana od porudžbine.
Kakvi su načini plaćanja?
Plaćanje možete izvršiti sledećim opcijama: 1) putem platne kartice 2) pouzećem
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Koja je cena dostave?
Naš partner za isporuku je D Express, a dostava je besplatna.
Koliko dugo ću morati da čekam na svoju narudžbu?
Porudžbine su spremne i isporučene radnim danima u roku od 24 sata. Po završetku, dobićete e-poruku sa potvrdom u roku od 5 minuta od postavljanja porudžbine. Trebalo bi da ga dobijete na adresu e-pošte koju ste koristili tokom procesa naručivanja. Ako ne možete da pronađete e-poruku za potvrdu, proverite svoju neželjenu poštu ili nas kontaktirajte na: info@familium.rs.
Koje je vreme isporuke?
Dostava unutar Srbije je obično u roku od 24 do 72 sata. Na ovoj stranici, nakon što unesete broj za praćenje, možete saznati gde se sada nalazi vaš paket: link za praćenje
Više informacija možete pronaći ovde: www.dexpress.rs
Želim da vratim paket koji mi je isporučen. Kako mogu da uradim?
Narudžbu možete vratiti pod sledećim uslovima:
- Roba se može vratiti u roku od 14 dana od isporuke.
- Proizvod mora biti netaknut.
- Popunjeni formular (Odustajanje od kupoprodajnog ugovora) ubacite u pošiljku.Obrazac možete preuzeti.
Molimo ne zaboravite da navedete broj porudžbine i svoje ime. Pošiljka se mora poslati na adresu:
BigArena Srbija - Familium
Dečka 189
22310, Šimanovci
Nakon što je proizvod prihvaćen i proveren, može se izvršiti povraćaj novca.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Familium.d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Šta se dešava ako paket ne odgovara mojoj narudžbini?
Ako isporučeni proizvod ne odgovara vašoj narudžbi, pošaljite nam poruku što je pre moguće na e-mail adresu: info@familium.rs i mi ćemo vam poslati ispravan proizvod u najkraćem mogućem roku. Ukoliko je primljeni proizvod oštećen, fotografišite ga i pošaljite sa nalepnicom za otpremu na e-mail adresu: info@familium.rs. U ovom slučaju, mi ćemo vam poslati nov proizvod što je pre moguće.
Nisam našao odgovor na svoje pitanje...
Kontaktirajte nas na e-mail adresu: info@familium.rs ili nas pozovite na broj telefona: 011 4410021 svakog radnog dana od 9 do 16 sati.